יבואנים חדשים – הדרכה וליווי

המפתח להצלחה במרתון הוא להגיע מוכן לנקודת הזינוק

תביטו לרגע על יבואנים שמנהלים חברות מצליחות ותבחינו מיד כי ההצלחה אינה מקרית, היא מבוססת על עבודה מקצועית, התמדה והקפדה על הפרטים, תצללו עוד מעט פנימה ותבינו שהמוצר שזה עתה הנחתם בעגלת הקניות שלכם עבר תהליך מורכב וקפדני של בדיקות ואישורים כדי שיספק חווית שימוש איכותית ובטוחה לכם כצרכנים. 

בשעה טובה החלטתם להקים עסק ליבוא מוצרים, בין אם מדובר במוצרי מזון או צריכה חשוב מאד שהתוכנית העסקית שלכם תביא בחשבון את המשמעויות של תהליכי הרגולציה וההסדרה שידרשו מכם. חשוב לדעת כי  המערך הרגולטורי בישראל המופעל על ידי משרדי הבריאות והכלכלה קפדני מאד ויחד עם זאת מאפשר קליטה של מוצרים חדשים, כמעט מכל סוג ומכל מדינה בהתאם לתקנים, תקנות והליכים מפורטים. 

שלושה שלבים מרכזיים של התהליך הרגולטורי:

א. קבלת רישוי או רישום כיבואן – משתנה בהתאם לקטגוריית המוצרים – חד פעמי.
ב. קבלת רישוי למוצרים חדשים – תהליך שמתבצע עבור כל מוצר כבסיס ליבוא שלו לארץ .
ג. יבוא שוטף של מוצרים מורשים – ניהול היבוא וסימון המוצרים.

בחברת CLIR תהליך רישוי היבוא מתחיל כבר עם בחירת המוצרים והקשר הראשוני עם הספק ונמשך כל הדרך עד לשלב שבו המוצרים נמצאים על המדפים, במהלך הדרך אנו ננחה אתכם בכל פרט ובמידת הצורך נהיה בקשר עצמאי עם הספקים /יצרנים בחו"ל במטרה לאפשר לך להתמקד בעניין אחד בלבד- הצלחת העסק שלך. 

 

חשוב לומר ביושר, ניהול מוקפד של תהליכי רישוי היבוא חוסך אמנם כספים וזמן רב ומעלה בעשרות אחוזים את הסיכויים להצלחת המיזם שלכם ואולם גם כאשר הדברים נעשים באופן אופטימלי יש משתנים חיצוניים שאינם בשליטה שלנו, שינוי רכיב מזערי אצל הספק, טמפרטורה לא מתאימה ברכב המוביל או חרקים סוררים עלולים להעמיד אותנו בפני אירועים לא צפויים. דווקא במקרים כאלה חשוב שהחברה המלווה תדע לספק את העומק המקצועי, הרקע והמענה שיאפשר להתמודד עם האירוע באופן המיטבי. 

הצוות המקצועי ב CLIR  בהובלת גליה מקיבל מטפל ברישוי של עשרות יבואנים חדשים בשנה ואלפים רבים של מוצרים חדשים, אנחנו כאן כדי לספק לך את הליווי הראשוני בכניסה ליבוא ומעטפת של רגולציה מאפשרת שתהיה חלק ממנועי הצמיחה העסקיים של החברה שלך … 

תפריט נגישות