רגולצית יבוא בתחום המזון

 שוק המזון הוא אחד מענפי המשק המרכזיים בכל מדינה מודרנית מעצם היותו עורק חיים מרכזי המספק הן את הצרכים הבסיסיים ביותר של האזרחים ובד בבד משקף את החתירה לתרבות שפע הכוללת מגוון אינסופי, חדשנות ומעבר של עולם 

המזון והקולינריה מצורך בסיסי לחוויה תרבותית. 

מוצרי מזון הם כר עצום ליזמות ויצור שכולם בסופו של דבר מגיעים לצרכן ומשפיעים באופן ישיר על בריאותו ומכאן גם הרגישות הרבה הנוגעת לכל שלב ביצור, הפצה ושיווק המוצרים לצרכנים. בטיחות המזון ובריאות הצרכנים היא ערך עליון של כל מדינה מודרנית וזה בא לידי ביטוי במערך התקנים המסדירים את התחום, החל משלב הייצור, דרך שרשרת היבוא והאספקה ועד לבית הלקוח. לא בכדי הגוף הממשלתי האמון על תחום רגולציית ובטיחות המזון הוא משרד הבריאות על ענפיו ואנשי המקצוע המובילים אותו.

על בסיס הניסיון הרב שצברנו, היכרות עמוקה עם החוקים, התקנים והתקנות לרישום ורישוי של אלפי מוצרי מזון בקטגוריות השונות, הצוות המקצועי של CLIR  בהובלת גליה מקיבל מטפל בכל שלבי הרישוי (רישום) של מוצרי מזון חדשים, משלב הבדיקה העקרונית ועד למדף תוך הקפדה על כל פרט ובמענה מיידי לכל התפתחות בתהליך. 

תחום רגולציית המזון נחלק ל3 קטגוריות מרכזיות וממנו נגזרים מסלולי הרישוי והתקינה:

מוצרי מזון רגילים – תהליך רגולטורי הצהרתי – אחריות מוגברת על היבואן.
מוצרי מזון רגישים – מהלך רגולטורי ארוך ומורכב – התנהלות מול משרד הבריאות (נמשך בד"כ בין 40 ל60 יום).
תוספי תזונה – מהלך רגולטורי ממושך ומורכב, דורש מקצועיות רבה של היבואן.  

תהליך העבודה שלנו מול יבואנים מתחיל כבר בשלב של איתור ובדיקת היצרן\ספק , בדיקת המוצרים החדשים ונע כתף אל כתף עם הפיתוח העסקי של החברה כאשר הטיפול המקצועי שלנו כולל מספר שלבים :

מהלך של Product Recall  או תביעות ייצוגיות הוא הסיוט של כל יבואן מזון. כולנו מנסים להימנע ככל יכולתנו מארועים קיצוניים כאלה אך לא פחות חשוב למנוע ככל האפשר עיכובים מיותרים בתהליך היבוא ושחרור, עצירה או פסילה של מוצרים שהושקע בהם כסף רב. תהליך יבוא מקצועי, מוקפד ושקוף וניהול תקשורת מקדמת עם הגופים הרגולטוריים היא מה שיוצר את הנכס המשמעותי ביותר שאנחנו מציעים לך כיבואן מזון – רגולציה מאפשרת. תהליך שיתמוך בפיתוח העסקי של החברה, יוריד כאבי ראש מיותרים ויהיה חלק ממנועי הצמיחה של העסק.

תפריט נגישות