רגולצית יבוא בתחום מוצרי הצריכה

שוק המוצרים הוא עולם אינסופי של אפשרויות והזדמנויות עסקיות הנשען על תרבות השפע והחתירה האינסופית אחרי מוצרים חדשים שיהפכו את החיים שלנו לנוחים, מעניינים וצבעוניים יותר. פעילות יבוא מאפשרת לנצל יתרונות יחסיים ועלויות יצור נמוכות כדי להדגיש לציבור הישראלי מוצרים איכותיים במחירים נמוכים. 

בכל הקשור לתחום מוצרי הצריכה, משרד הכלכלה הוא הגוף הממשלתי האמון על הסדרה ורגולציה של יבוא המוצרים ומאפשר סביבה רגולטורית ועסקית של "עולם פתוח", מרחב גלובלי שבו ניתן ליבא מוצרים כמעט מכל מדינה בעולם.

 

על בסיס ניסיון רב שנים בניהול מערכי רגולציה מורכבים, היכרות עמוקה עם המשרד, החוקים והתקנות העדכניים ביותר ורישוי של מאות יצרנים ומוצרי צריכה בקטגוריות השונות ומכל רחבי הגולבוס, הצוות המקצועי של CLIR  בהובלת גליה מקיבל יטפל בכל שלבי הרישוי של המוצרים שלכם משלב הבדיקה העקרונית ועד למדף תוך הקפדה על כל פרט ובמענה מיידי לכל התפתחות בתהליך. 

אנו ממליצים לפנות אלינו עם תחילת הטיפול בכל מוצר בכדי לבדוק את דרישות הרגולציה הרלוונטיות עבורו. 

תהליך העבודה שלנו מתחיל כבר בשלב שבו אתם מאתרים סדרת מוצרים חדשה, ומקדם יחד אתכם את התהליך, במטרה לאפשר לכם לייבא את המוצר בזמן הקצר ביותר
ובעלויות הנמוכות ביותר. 

 תהליך הרישוי בשיטת clir כולל מספר שלבים מרכזיים :

קבלת מוצר דוגמא ומסמכים נלווים לצורך בדיקה עקרונית ושיוך המוצר לקטגוריה המתאימה.
בחירת המסלול המועדף ליבוא –  בהתאם לסוג המוצר ומאפיינים של היצרן\ספק יבחר אחד מהמסלולים הבאים:

עלויות הרישוי והבדיקות של מוצרים חדשים הם בהחלט ענין שחשוב להביא אותו בחשבון כאשר מתכננים את המהלך העסקי של מוצרים חדשים או קיימים ואולם ההשקעה בתהליך רגולטורי מקצועי משתלמת כאשר מבינים כי כל חברה וכל מוצר יעמדו לביקורת בשלבים כאלה ואחרים וכי העלויות הנגזרות מביקורת שלילית עלולים לעלות הרבה יותר.

רגולציה מאפשרת הוא הדגל שעליו אנו מבססים את הפעילות המקצועית שלנו, המשימה שלנו ב  CLIRהיא להסיר או להציף סיכונים וחסמים ולהוות רכיב תומך ומקדם של כל מהלך עסקי הקשור ביבוא מוצרים. 

תפריט נגישות